Lusso Outdoor - One Online

Lusso Outdoor

Een goed begin is het halve werk, toch? Lusso Outdoor, een nieuwkomer in de markt van hoogwaardige buitenkeukens, is daar een perfect voorbeeld van. Door vanaf het begin de juiste strategie te kiezen, hebben we samen gezorgd voor een razendsnelle groei en indrukwekkende resultaten.

Bekijk website

700

online brochure aanvragen per maand

1.000.000

views op Pinterest

€150.000

omzet in 1 maand door online marketing

De Uitdaging

Lusso Outdoor moest snel de markt betreden, buitenkeukens van hoge kwaliteit en design verkopen, inspireren met hun visie, en samenwerkingen met nationale en internationale partners aangaan.

Onze aanpak

Omdat One Online participeert in Lusso Outdoor, waren we vanaf de oprichting betrokken. We ontwikkelden een krachtige strategie, bouwden een passende website, creëerden hoogwaardige beelden, en gebruikten relevante online kanalen. Regelmatige strategische sessies en samenwerking zorgden voor snelle groei en internationale uitbreiding.

Het resultaat

In één maand genereerden we €150.000 omzet, 700 brochureaanvragen en 1.000.000 Pinterest-views door een combinatie van SEA, SEO, social ads, en andere marketingkanalen.

Full funnel marketing aanpak

Voor Lusso Outdoor zetten wij verschillende marketingkanalen in die allemaal met elkaar samenwerken. Door mensen al in het begin van hun online klantreis aan te spreken en als het ware in de funnel te ‘trekken’, wordt de groep mensen die overgaat tot het maken van een afspraak vele malen groter.

Website

De website van Lusso Outdoor is het visitekaartje en het centrale punt van onze marketingstrategie. Hier vindt de eerste kennismaking plaats en kunnen bezoekers alle informatie vinden die ze nodig hebben. De website is gebruiksvriendelijk ingericht en ook geoptimaliseerd voor zoekmachines (SEO).

Sabrina Smits

Eigenaar

Ook interesse in een traject net zoals Lusso Outdoor, neem contact op voor een kennismaking!

Contact

SEA

Met SEA zetten we advertenties in Google om mensen naar de website te leiden die al specifiek op zoek zijn naar buitenkeukens. Deze mensen hebben vaak al interesse en zijn gericht op zoek naar ons product.

Lusso outdoor One online

Social Ads

Met advertenties op sociale media zoals Facebook en Instagram bereiken we mensen die binnen onze doelgroep vallen qua leeftijd, interesses en andere demografische kenmerken. Dit helpt ons om nieuwe potentiële klanten te bereiken die misschien nog niet actief op zoek waren, maar wel interesse kunnen hebben.

Pinterest

Voor Lusso Outdoor is visuele content van enorm belang. Een buitenkeuken is niet zomaar een impulsaankoop: men moet hier een goed beeld van hebben. De oriëntatie begint dan vaak bij Pinterest. Vandaar dat Lusso Outdoor hier ook prominent op aanwezig is. We hebben beeldmateriaal laten maken van hoge kwaliteit, zodat dit ook opvalt op Pinterest. We spreken mensen dus aan het begin van hun klantreis aan.

E-mail Marketing

Na een zachte conversie, zoals het aanvragen van een brochure, sturen we follow-up e-mails om deze mensen verder te informeren en te overtuigen. Dit vergroot de kans dat ze uiteindelijk overgaan tot een harde conversie: een afspraak maken.

Magazines en externe content

We zijn een samenwerking gestart met een externe partner om het bereik van Lusso Outdoor binnen de juiste doelgroep te vergroten. Deze partner specialiseert zich in het produceren en verspreiden van online magazines, nieuwsbrieven en content die specifiek gericht is op een relevante doelgroep. Hierdoor kunnen we ons merk beter positioneren en meer potentiële klanten bereiken. Daarnaast zorgt dit voor meer autoriteit binnen Google

One Online

Zin om kennis te maken?

Ben je benieuwd wat One Online voor jou kan betekenen? Je bent van harte welkom voor een kennismakingsgesprek.

Neem contact op
× How can I help you?